De trend van functioneel trainen heeft flink doorgezet.

Het interval karakter van deze training is bewezen effectief en de benadering dat rust nemen wanneer nodig, maakt deze workouts bijzonder.

Kenmerkend voor THE GLADIATOR WORKOUTS® is de korte duur van de trainingen. Ze zijn tussen de 25 en 45 minuten. De trainingen zijn vakkundig ontworpen met als doel het lichaam de juiste prikkels en overload te geven om resultaat te behalen bij vetverbranding, hormonale respons, afterburn, cardiovasculaire progressie en spieruithoudingsvermogen.

Dat doen deze trainingen door gebruik te maken van oefeningen die behalve de verschillende energiesystemen ook het algemeen functioneren verbetert. Denk hierbij aan verbeteren van de motorische vaardigheden, verbeteringen in de hormonale balans, vergroten van de weerbaarheid en het (terug)winnen van bewustzijn en vertrouwen in het eigen lichaam.

THE SPARTACUS WORKOUTS circuit gebaseerde formats
THE MAXIMUS WORKOUTS superset gebaseerde formats

Wat heeft het meeste effect? Niet week in week uit op een loopband of crosstrainer staan of dezelfde krachttoestellen gebruiken. Wat wel effect heeft? Korte, intensieve workouts. Het lichaam telkens weer verrassen en uitdagen.
De training vindt plaats op basis van tijd en dit is wat het geschikt maakt voor iedereen ongeacht geslacht, leeftijd of fitheid.

Bekijk de planning

Klik op de knop hier naast voor de planning van Gladiator HiiT.